Rijlessen op jouw manier

Als je je rijbewijs B wilt halen is het fijn als je dat op je eigen manier kunt doen, met een rijcoach die bij jou past en op je eigen tempo. Verkeersschool Vos in Tegelen zorgt ervoor dat dit mogelijk is. Bij onze autorijschool heb je de keuze uit het volgen van een spoedopleiding of in je eigen tempo. En door het aantal rijinstructeurs is er altijd wel eentje die bij je past, ook voor internationale leerlingen!

Unieke lesmethode
De opleiding start altijd met een proefles, ook wel intakeles genoemd. De les is belangrijk vanwege twee doelen. Allereerst kunnen we jou, aan de hand van de proefles, adviseren over de mogelijkheden. We vertellen wat het beste past bij jou. Het is ook een manier om kennis te maken met onze rijschool. Je ontdek meteen hoe wij te werk gaan. Deze intakeles is geheel vrijblijvend. Aan de hand van deze oefenles kun je zelf kiezen of je verder wilt gaan met een rijopleiding bij onze rijschool.

Na de proefles heb je een duidelijk beeld van een pakket dat past bij jou. Je kunt direct aan de slag gaan met het geadviseerde pakket. Je kunt ook eerst beginnen met losse rijlessen, in dit geval kun je later altijd nog beginnen met het pakket. De instructeur zal een examendatum reserveren. Uiteraard gebeurt ook dit in overleg met jou. De examendatum is een goede houvast voor het inplannen van de rijlessen. De benodigde lesuren worden verspreid over de lesperiode.

Belangrijk om te weten: het theorie-examen moet zijn behaald voordat je een toets of praktijkexamen kunt afleggen. Kijk je het liever even aan voordat de examenmomenten gereserveerd worden? Dat is bij ons geen probleem. Je kunt in een rustig tempo beginnen en we examens worden gepland wanneer je daar klaar voor bent. Het reserveren van een praktijkexamen kan alleen als je de machtiging voor onze rijschool hebt ingediend via mijn.cbr.nl. De gezondheidsverklaring moet ook ingediend zijn. Zodra dit is gebeurd krijgen de rijschool en jij een bevestiging van de machtiging.

Meld je dus nu aan voor jouw vrijblijvende proefles in venlo of in de regio!